close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שצריך להפקת מסיבת יומולדת

מערכת שורשב תמוז, תשפג21/06/2023

תוכלו להפיק מסיבת יומולדת נהדר בקלות, חשוב שתשקיעו קצת ובעיקר שתהנו ושיהיה לכם יומולדת שמח והרבה מזל טוב

תגיות:
צילום: freepik

הופ, הופ טרללה, גדלתם בשנה! ולכבוד האירוע המשמח החלטתם לערוך מסיבת יום הולדת לחברים ולבני המשפחה. כדי להפיק את האירוע הנפלא הזה, הכנו עבורכם כמה טיפים מועילים שיסיעו לכם בהפקה הגדולה, מוכנים? בואו נצא לדרך!

קישוטים
הדבר הראשון שאנו ממליצים לכם לעשות הוא לרכוש קישוטים כיד הדמיון הטובה. אין דבר נהדר יותר מלהיכנס לחדר מקושט שמכניס את כולם ישר לאווירת יום ההולדת. אם אתם חוגגים מספר עגול

צילום: freepik
תוכלו לקשט את החלל עם בלונים במספר זה, לרכוש נרות ושלל קישוטים נוספים ליומולדת עגול. אם אתם בעניין של גוון מסוים או יומולדת יוקרתי, תוכלו להכין שולחן יפהפה המעוטר עם מפה, מפיות וסכו"ם תואמים בגוונם של זהב, כסף, ואפילו מיקס גוונים כמו כחול, שחור כסוף, זהב עם כסף, כסף עם ורוד וכדומה.

מי שהוא בעל תקציב ורוצה ממש להשקיע יכול ליצור קשר עם חברות המתמחות בבלונים לאירועים ולקשט את החלל שבו תיערך יום ההולדת עם קשתות בלונים ייחודיות שתחתן יוכלו האורחים שלכם להצטלם.

אל תשכחו לקנות קונפטי שתוכלי לפתוח ולפזר לכל עבר לאחר כיבוי הנרות שעל העוגה.

כיבוד
מה נגיד ומה נאמר? בלי עוגה אין חגיגה! לכן ודאו כי אתם מצטיידים בעוגה לכבוד האירוע, בין אם היא קנויה ובין אם החלטתם להפתיע את האורחים שלכם בעוגה שאפיתם במו ידיכם. חוץ מהעוגה תזדקקו למשקאות קלים, מים, אלכוהול דוגמת בירות, וודקה, אקסלים וכדומה, וכמובן יין משובח או שמפנייה להרמת כוסית לכבוד האירוע המרגש.

כעת ניגש לעניין המזון, אם אתם רוצים להגיש בשרי, תוכלו להכין בורקסים ממולאים בבשר שניתן לאפות בתוך תבניות אלומיניום, מיני המבורגרים, נקניקיות משה בתיבה, פסטה בולונז ועוד. אם אתם בעניין החלבי יותר תוכלו להכין כריכונים מעניינים, פחזניות ממולאות גבינה, שלל פסטות, לזניות, להגיש מגשים עם גבינות, פירות ומיטב הלחמים ועוד. ודאו כמובן שעל השולחן יש מפיות או מגבות נייר לנוחיותם של האורחים.

מי שאינו רוצה להתעסק כלל עם הכנת המזון יכול כמובן להזמין קייטרינג שיתפעל את כל האירוע מא' ועד ת'. כך תוכלו ליהנות מחברת בני המשפחה והחברים באירוע ולא להתעסק כלל עם הכנה והגשה.

מוזיקה
אין ספק שהאווירה לכל אירוע תלויה רבות במוזיקה המושמעת בו, לכן נמליץ לכם מראש להכין פלייליסט אהוב שיושמע לאורך האירוע. אם יש לכם ילדים מתבגרים תוכלו לבקש מהם להיות אמונים על כל נושא המוזיקה. אם אתם רוצים משהו קצת יותר מיוחד תמיד ניתן להזמין זמר אהוב שיקפיץ את האורחים או להקה שתוכל לנגן לכם את כל הלהיטים במוזיקה חיה.

צלם
אם כבר טרחתם כל כך, והכנתם כזו הפקה, כדאי להביא צלם שיתעד את כל היופי והשמחה הזו. תוכלו להביא צלם מקצועי שיצלם לכם תמונות סטילס, מגנטים ואפילו וידאו אם תחפצו בכך. אם אתם לא רוצים להשקיע כסף רב תוכלו לבקש מחבר קרוב שיתעד את כל האירוע במצלמה או דרך הנייד.

קונספט
אם אתם רוצים להפוך את האירוע למשהו ממש מיוחד תוכלו לבקש מכל האורחים שלכם להגיע בלבוש לבן למשל, בפרט אם אתם עורכים את מסיבת יום ההולדת שלכם ביום קיצי בשעות הצוהריים, כך כולם יגיעו בלבן נראים קייצים וזוהרים מתמיד. כמובן שתוכלו לבחור בכל קונספט אחר גם כן, בגד בגוונים אחרים, תוכלו לבקש מכולם להגיע עם אביזרי יומולדת, אם אתם עורכים יומולדת בסגנון מסוים למשל מקסיקני, תוכלו לבקש מכולם להגיע עם פונצ'ו או סומבררו ומרקס.

לסיכום, תוכלו להפיק מסיבת יומולדת נהדר בקלות, חשוב שתעקבו אחר הטיפים הנפלאים שלנו ושיהיה לכם יומולדת שמח והרבה מזל טוב.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה